Mamaia şi-a tras brand ..

Logo Mamaia
Logo Mamaia

Asociaţia Patronală Mamaia (organizaţia proprietarilor de hoteluri din Mamaia) a dezvăluit pe data de 22 iunie 2011 noul brand al staţiunii Mamaia.

Acesta se bazează pe legenda numelui locului: o frumoasă domniţă din vechiul sat de pescari, aflat cu secole în urmă pe aceste locuri, a fost rapită de către turci pentru a fi dusă în haremul sultanului la Istanbul; în timp ce corabia se îndepărta de ţărm, ea striga cu disperare „mama, mama!”, vocea-i contopindu-se cu vâltoarea valurilor… de atunci, vechiul sat de pescari a luat numele de Mamaia.

Astfel, noul brand aduce o sigla nouă a staţiunii Mamaia, alcatuită dintr-o stilizare a frumoasei domniţe, personaj principal al legendei care a dat numele staţiunii. Brandul va reactiva un slogan de succes al staţiunii, din perioada sa de glorie: „Mamaia, perla litoralului”.

Cu această ocazie, Asociaţia Patronală Mamaia şi-a prezentat (de fapt, relansat) site-ul www.mamaia360.ro, website-ul oficial al staţiunii Mamaia, lansat în 2010 în parteneriat cu IPIX Romania, ca urmare a unei investiţii de 450.000 euro, după cum declară, apreciindu-l ca fiind o premieră mondială în modul de promovare pe internet a unei destinaţii turistice, la momentul lansării.

Acestea sunt faptele … în plus, preşedintele asociaţiei a declarat că acest brand va mai fi completat (!?) pe parcurs.

Acum, ar fi … câteva chestiuni care ar merita puţin „periate” …

O fi ea legenda cu turci şi cu Istanbul … dar să pomeneşti de alte destinaţii turistice în brand-ul tău … este şi asta o premieră mondială (la momentul lansării – căci mai completăm pe parcurs şi că nava era grecească şi printre marinari erau şi bulgari).

Apoi minunatul site pe care asociaţia îl tot lansează … nu zic că respectiva tehnologie nu e minunată, revoluţionară şi extraordinară, dar – trecând peste faptul că se încarcă greu (chestiune care da, ţine de calculator, conexiune şamd), ce mă fac dacă aş dori să mă uit la site (sau să revin la pagina principală) fără ca Dana, domnişoara care gesticulează povestindu-ne unde ne aflăm, să mă aducă la disperare cu acelaşi text … „apa e caldă, nisipul e fin, şezlongul aşteaptă …” şamd şamd. Am convingerea că se putea face ceva, cu un cookie, cu o chichiţă, astfel încât domnişoara să apară doar o dată pentru un utilizator …

În rest, pentru Perla Litoralului – Mamaia, îi urez asociaţiei iniţiatoare succes şi … la cât mai puţine perle!

Lasă un comentariu