Cine îi explică Elenei Udrea ce înseamnă “brand”?

Udrea: Nu stiam ce este un brand.

Udrea: Nu stiam ce este un brand.

Mândră posesoare şi purtătoare de poşete Vuitton, utilizatoare de creme, vopseluri de păr, rimel, farduri, rujuri, bijuterii, pantofi, haine, cu siguranţă NU chinezeşti, no name şi cumpărate de la buticul din colţ, ci din magazine cu renume (şi cu nume la intrare … care de obicei reprezintă ceva), doamna ministru al turismului şi dezvoltării regionale a rememorat începuturile la cârma Ministerului Turismului, spunând:

Nu ştiam ce este un brand. Lumea îmi spunea: <brandul e Coca Cola>. La început nu înţelegeam de ce trebuie să dureze şase luni şi nu se poate face în 30 de zile. Acum am înţeles că este o muncă dificilă, grea.”

Totuşi a înţeles ceva. Că poate să se joace de-a brand-ul pe bani mulţi. Şi chiar dacă iese prost, a înţeles că nu o să se supere nimeni. Şi nici nu o să îi ceară banii înapoi. Ce nu a înţeles este că un brand se construieşte în timp, că nu se schimbă de la o zi la alta pentru a avea efectul scontat şi pentru a face să merite investiţia de zeci de milioane de euro.

Mă întreb cum e posibil ca Udrea să nu ştie ce e un brand. Mă întreb totuşi ce crede acum că este un brand…

Câţi dintre voi v-aţi ciocnit de anunţuri de angajare care specificau că sunt necesare anumite cunoştinţe şi (măcar la începuturi) câţiva ani de experienţă în domeniu. Cine a angajat-o ministru pe Udrea şi în baza căror cerinţe? Ba i s-a creat şi minister, că doar venea criza şi doamna trebuia să aprofundeze, cu studii de caz cu tot, ce e aia brand. Pe de altă parte, cică noi, poporul suntem angajatorii celor care administrează. Dacă e aşa, pornind de la lipsa competenţelor necesare postului şi de la lipsa rezultatelor în tentativele de până în prezent, eu optez să o dau afară pe numita Elena Gabriela Udrea. O păstrăm în baza de date şi o vom contacta dacă se va ivi un post corespunzător competenţelor sale.

Şi totuşi, aş dori să aflu de ce litoralul nu este promovat în noul brand turistic al României … înainte de a-şi strânge lucrurile din birou.

<brandul e Coca Cola>

Un răspuns la Cine îi explică Elenei Udrea ce înseamnă “brand”?

  1. […] atraşi, cât şi ca brandofchoice. Până la urmă, doamna Udrea ne-a declarat franc faptul că nu ştia ce e ăla brand. Dar, odată ce a aflat – aşa reieşea la momentul declaraţiei, că între timp aflase – […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: