Citind printre rânduri un discurs …

... adevăruri scăpate?

... adevăruri scăpate?

E timpul ca oamenii care au muncit din greu pentru acest partid, oamenii de calitate, să iasă în faţă.

Şi de ce spun că acum este timpul? Suntem conştienţi cu toţii că PDL nu va ieşi din această guvernare fără cicatrice. Oamenii slabi, care pot fi influenţaţi şi şantajaţi, n-au ce căuta acum în funcţii.

Acum, când oamenii nu ştiu dacă mâine vor avea ce să pună pe masa copiilor, nu ne mai putem gândi numai la noi.

Cred că este timpul să facem politică. Eu mă refer la politica adevarată, pentru oameni. Şi cu oameni. Nu la mica înţelegere, la minciuni şi dezinformări. Aia nu este politică. Este prostituţie. Şi e adevărat că ambele s-au făcut pe bani. Şi nu puteţi să spuneţi că am tolerat aceste practici. Am ieşit şi am spus public. De ce nu s-a făcut nimic? Asta nu mai ţine de noi, cei care suntem aici. Dar se poate face de acum încolo. De jos în sus.

Aş vrea să fie foarte clar motivul pentru care m-am înscris în această cursă electorală, pentru preşedinţia municipiului Constanţa. Nu este vorba de orgoliu, nu îmi doresc să-mi pun prietenii sau rudele în funcţii călduţe. Îmi doresc un partid serios, un partid care să dea ce are mai bun pentru Constanţa, pentru România.

Aţi lecturat fragmente din discursul candidatului Maria Stavrositu la funcţia de preşedinte al Organizaţiei Municipale Constanţa a PDL.

No comment!
O înfierare proletară a practicilor partidului, to make a point!
Good point!

Lasă un răspuns

